Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2014 17:30 - Контролируеми фактори на община Сливница
Автор: krustanova Категория: Бизнес   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2014 17:31


1.      

ПрПродуктова политика - Съвременната продуктова политика има за цел трайно задоволяване на потребителите и възможно най-успешно реализиране на маркетинговите цели. Става ясно, че тя е насочена към потребностите на купувача. Но не е достатъчно потребностите само да бъдат задоволени. Нужно е да се проучва и степента на удовлетвореност на пазара и на потребителя от предлагания продукт и въз основа на това да се прецени доколко това отговаря на поставените маркетингови цели. За община Сливница на първо място са гражданите, техните нужди и подобряване условията на живот. Затова продуктовата политика е важна, защото благодарение на нея максимално се оправдават нуждите  на населението.

       За реализирането на продуктовата политика  трябва да се премине през следващите фази:

·         Проучване - то е свързано с проучването на гражданите, техните вкусове и нужди.

 

·         Планиране - свързано е със задълбочаването на разделението на труда.

 

2.      Ценова политика - Ценовата политика се използва, за да постигне общината своите цели.Чрез определянето на цената се формират приходите за общината. Затова цената трябва да бъде внимателно определена и да бъде съобразена с различни фактори,като: цени на конкуренти, условията на пазара и икономиката, възможностите на потребителите и покриването на направените разходи. Чрез определянето на ценовата политика се формират субсидиите, които са нужни. За това трябва да се обмисли внимателно, за да се отпуснат нужните средства.

 

 

3.      Дистрибуционна политика -  Задача на дистрибуционната политика е оптималното организиране на системата за разпределение на продукта. Обект на дистрибуционната политика са ефективното функциониране на транспорта, системата за локализация на стоковите запаси и каналите за реализация – последователността от посреднически звена, вземащи участие в придвижването на стоките (услугата)  от производството до крайния потребител. Изграждането или изборът на канал за дистрибуция и изобщо решенията свързани с дистрибуцията са едни от най- сложните и отговорни за успеха на цялостната фирмена дейност.  Дистрибуционната политика на общината касае изграждането и управлението на каналите за дистрибуция.Това е организирана мрежа от фирми или лица, които съдействат за придобиването на дадена услуга.

 

4.      Комуникационна политика - Комуникацията е двустранен процес. Ефективността на този процес зависи от установения ред за осигуряване на предприятието-комуникатор с достоверна текуща информация за състоянието, тенденциите перспективите на пазара. Тази политика се осъществява чрез научнообосновано съчетаване на: обективна информация, стопанска пропаганда, връзки с обществеността, търговска реклама, вкл. открит показател на стоките, лични делови контакти и мероприятия за насърчаване на потреблението. Тя осигурява информацията и връзката между общината  и населението. Тази политика е важна тъй като въз основа на нея може да осъществят предварително поставените цели, основните средства за въздействие на комуникационната политика са: рекламата и връзките с обществеността.

  

 

Маркетинговия микс е изключително важен,  тъй като чрез него се извършват  поредицата от действия, за да се повлияе върху мнението на гражданите. Той е съвкупност от контролируеми фактори, ето защо те трябва да се разглеждат и осъществяват внимателно.




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krustanova
Категория: Бизнес
Прочетен: 9232
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930